Σάββατο 9 Απριλίου 2011

ΔΗΛΩΣΗ ΨΥΛΛΑΚΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΚΥΔΩΝ- ΧΑΝΘ

Football League 2

Σάββατο, 9 Απριλίου 2011 | 03:15
Ψυλλάκης: «Ενδιαφέρομαι υπό προϋποθέσεις»
Με την είδηση να βγαίνει δια στόματος Νότη Ψυλλάκη ολοκληρώθηκε μετά από κάποιες στιγμές έντασης η Γενική Συνέλευση του ΑΟ Χανιά ξημερώματα του Σαββάτου. Ο επίτιμος πρόεδρος των «μπλε» έθεσε ουσιαστικά εαυτόν στην διάθεση της διοίκησης, κάτω από κάποιες προϋποθέσεις, μιλώντας και για την συμμετοχή φίλων του στο νέο σχήμα και ξεκαθάρισε τις προθέσεις του σε δηλώσεις του μετά το τέλος της διαδικασίας.
 
Αναλυτικά οι δηλώσεις που έγιναν σε τηλεοπτικό σταθμό αλλά και στο flashnews.gr:
Νότης Ψυλλάκης (επίτιμος πρόεδρος ΑΟ Χανιά): «Υπό προϋποθέσεις…»
«Θεωρώ ότι η συγκέντρωση αυτή ήταν πολύ σπουδαία για το μέλλον της ομάδας. Υπάρχει αγωνία και αυτή διακατέχει όχι μόνο τους ανθρώπους τους Χανιώτες που διοίκησαν στο παρελθόν αλλά όλα τα μέλη της ομάδας. Κατά συνέπεια η αγωνία αυτή η κοινή είναι που μας ενώνει. Μας ενδιαφέρει στο νομό να κινούνται πράγματα. Είναι κρίμα και ντροπή να υπάρχει μιζέρια και κακομοιριά και στο ποδόσφαιρο και στον ΑΟ Χανιά και γενικότερα στην τοπική κοινωνία και από εμάς εξαρτάται να το ξεπεράσουμε. Με ενδιαφέρει πράγματι, εφόσον ξεκαθαριστούνε κάποια πράγματα και εφόσον αποφασιστεί από μια ομάδα ανθρώπων, που έχουνε την έξωθεν καλή μαρτυρία, ένα κοινωνικό εκτόπισμα και τους ενώνει η αγάπη για τον ΑΟΧ και τα Χανιά γενικότερα, με ενδιαφέρει να συμπράξω με όποιες δυνάμεις έχω και από οποιαδήποτε θέση. Γνωρίζω ότι υπάρχουν άνθρωποι, οι οποίοι είναι επιφανείς Χανιώτες, που δεν ήταν εδώ διάφορα φαινόμενα του παρελθόντος τους αποθαρρύνουν, που ενδιαφέρονται για την πορεία της ομάδας και αν ορισμένες προϋποθέσεις συγκεντρωθούν και θα συμπράξουν και θα βοηθήσουν, ο καθένας από το πόστο τους και με τις δυνάμεις του, έτσι ώστε να έχουμε μία πολύ καλύτερη πορεία στο επίπεδο της ποδοσφαιρικής σκηνής. Το χειροκρότημα προς το πρόσωπο μου είναι ευγένεια της ομάδας, είναι μια αναγνώριση της προσπάθειας που στο παρελθόν όταν μου δόθηκε η ευκαιρία έκανα. Σαν και εμένα υπάρχουν πάρα πολλοί και στο παρελθόν το πρόσφατο αλλά και το απώτερο και νομίζω θα υπάρξουν ακόμα περισσότεροι στο μέλλον που έχουν προσφέρει τα ίδια ή περισσότερα από όσα έχω προσφέρει εγώ. Σε κάθε περίπτωση νομίζω ότι οι φίλοι αυτοί που επευφήμησαν τις σκέψεις τις δικές μου είναι άνθρωποι, που όπως κι εγώ, δεν θέλουν να γίνονται ηδονοβλεψίες των επιτυχιών των άλλων. Μπορούμε εμείς να βγούμε μπροστά, να πετύχουμε ακόμα περισσότερα πράγματα, να είμαστε εμείς που θα καμαρώνουμε στην κορυφή κι όχι να τρώμε την σκόνη των άλλων. Υπάρχουν άνθρωποι με τους οποίους έχω στενές φιλικές σχέσεις και υπάρχουν και άνθρωποι που έχουμε απλώς μια κοινωνική επαφή και κατά καιρούς συναντήθηκαν οι δρόμοι μας. Κάποιοι από αυτούς έχουν μεγαλύτερη οικονομική επιφάνεια ή δυναμική από ότι έχω εγώ, κάποιοι άλλοι έχουν μικρότερη. Αλλά και σήμερα στο Δ.Σ. της ομάδας υπάρχουν άτομα που μπορεί να βοηθήσουν. Αν η υπόθεση του ΑΟ Χανιά οργανωθεί σε μια βάση πιο συγκεκριμένη, να υπάρχει συγκεκριμένη φιλοσοφία, αν η ομάδα λειτουργήσει μακριά από κομματικές σκοπιμότητες, αν υπάρχει η διαφάνεια, αλληλεγγύη και συγκεντρωθούν καμιά δεκαριά ικανοί Χανιώτες σε συνεργασία  με ανθρώπους που ήδη υπάρχουν ή είναι γύρω από την ομάδα θα γίνουν πολύ περισσότερα πράγματα από ότι στο παρελθόν και σίγουρα θα έχουμε μια καλύτερη πορεία. Ο ΑΟ Χανιά νομίζω ότι αυτά τα πράγματα δικαιούται».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου